Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Hanna Boman - 14 maj 2012 22:41

Nostalgi på hög nivå! Denna låten spelades mycket på radion när jag var i tonåren. Nu spelades den i P4Extra Söndag igår, och det var verkligen hur längesedan som helst man hade hört den innan.

Av Hanna Boman - 14 maj 2012 22:24

Här kommer ett litet sent inlägg som skulle ha skrivits igår redan, men det får bli nu.

Det var en fin och bra gudstjänst igår. Maria & Niclas sjöng och spealde. Men det var ju inte bara det, utan lilla söta Lovisa sjöng en del sånger också och hon var en riktig liten sångfågel.

Till de gemensamma sångerna så var det GITARRKURS II som spelade. Det sjöngs en hel del lovsånger som jag bara gillar.


Sen efter gudstjänsten så var det då dags för KYRKLUNCH som bestod av en riktigt god kycklinggryta med ris och vanlig grönsallad. Till efterrätt blev det kaffe och rabarberpaj med vaniljsås. Inte alls fel, utan riktigt gott!


OBS! Bilder kommer senare i ett annat inlägg, ligger fortfarande i kameran... 










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards