Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Hanna Boman - 11 maj 2012 23:58

Men oj vilken fin och bra cafékväll det var i kyrkan ikväll. Än en gång en BERÄTTARKVÄLL där Sara hade ett mycket bra bokprat om fem stycken böcker. TACK för det Sara, nu känns det ju som att jag skulle kunna tänka mig att läsa några av dessa böckerna...även om jag inte är någon bokmal. Men som sagt är det väl inte försent, eller hur?

Nej, jag tror ju inte det i alla fall.

Gott fika serverades också med diverse saker som korv med bröd & smörgås & kaffe/the/saft & godis & chips & kakor och mycket annat som var gott. Ja, det tror jag ju i alla fall. För jag tog inte av allt, hehe...långt ifrån!




Javisstja, nybörjarkursen i gitarr gjorde sitt första framträdande. Så vi fick vara med och sjunga en hel del allsånger...eller vad man nu ska säga. Men jovisst var det väl så. Lite allsång kan man ju kalla det för.


TACK för en fin kväll ikväll!    

Av Hanna Boman - 11 maj 2012 23:45

I eftermiddags klockan 15:30 så var det dax för mig att gå ner till HÅRFIXARNA för att fixa till frisyren lite. För nästa helg så vankas det bröllop (OBS! inte jag som ska gifta mig...)

Nu klippte jag inte så värst mycket, för att jag vill låta det växa och låta det bli långt igen...hm!

Men innan jag fick det klippt så blev det slingor först, lite mer sommarfärg på det nu.


Förebild 


 

Såhär blev jag efteråt

Profilbild & Framifrån


TACK Frida för att du är så duktig, jag är supernöjd!






 


  


Av Hanna Boman - 11 maj 2012 23:32

Idag så träffade jag Karin på bussen från jobbet (ja, vi hade ju planerat att göra det...så det var inget som "bara" blev...hehe).

Vi åkte in till stan och hade väl lite svårt för att bestämma oss vart vi skulle luncha för någonstans, men sen blev det PM Pub & Mat.

Där valde vi samma slags mat, eller likadan mat kanske man säger istället.

Och då blev det deras DAGENS som var "Fläskfilé på västkusts vis". Verkade som det var lite lyxigt med fläskfilé som dagens, men gott var det minsann.



TACK för idag Karin!   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards