Alla inlägg den 4 april 2012

Av Hanna Boman - 4 april 2012 18:43

Jajemen, idag har det varit bad på sjukhuset och det funkade bra tycker jag. Absolut inte alls många som var i bassängen. Var riktigt lätt att göra sina övningar, utan att behöva "fäkta" sig fram...hehe!

Denna gången var sjukgymnasten där, för första gången på ganska länge nu. Kul att få träffa och prata med henne med ibland ju!

Jag måste bara tala om det, att vilken skillnad det kan vara på bara två personer ibland. Tänker på hur den förra sjukgymnasten var och nu denna som verkligen är en sådan bra sjukgymnast som man inte vill bli av med i första taget!

En bättre sjukgymnast har nog aldrig funnits på Habiliteringen tidigare, åtminstone inte så länge jag har varit där och det vill säga i stort sätt hela mitt liv.












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards