Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Hanna Boman - 10 mars 2012 09:56

Innan vi började kvällens program på fullt allvar så var det först rundpingis mellan tonårsgänget och Stefan var ju självklart med också. Julia & Jonna var där med, fast de inte är tonåringar riktigt än. Men de var med och spelade i alla fall. Hmm, sen var ju jag där med och bara tittade på. För nån måste ju göra det med, eller hur?


            



Ja, igårkväll var det Tonår i kyrkan och på programmet stod det Singstar. Första gången vi hade det en fredagkväll med Tonår, vilket var riktigt roligt!

Vi var uppdelade i två lag och vet dock tyvärr inte vilket lag som vann mot slutet. Fast vi körde schlager i stort sätt hela kvällen, för det är ju lite enklare än t ex ABBA. Eftersom det då verkligen bara är ABBA-musik och deras låtar.

I alla fall är ju schlager lättast för mig som är en schlagernörd till 110%, eller så!


    


     

      


Sören stod i köket och kockade ihop "pizzapaj", medan vi andra då var inne i mysrummet för att sjunga och ha väldigt roligt då.

Så i mellanakten, eller hur man nu ska kalla det för var det pizzaätning, som var gott-gott!


 













 


Av Hanna Boman - 10 mars 2012 08:48

Ojdå, jag hann visst inte med att skriva om detta igår...hehe!

Men igår så träffade jag Stina efter jobbet och då prommenerade vi upp till KEBABHOUSE och lunchades det på kycklingtallrik av mig och Stina tog kycklig i pitabröd.

Det var första gången jag var där och åt faktiskt, vilket var riktigt gottigt! Såsen bar gudomligt god, om man ska jämföra andra ställen. Då var denna bara mums liksom!


Psst, denna lunchen var ju en liten födelsedagslunch...eftersom jag fyller år på måndag, tihi!




Två kylskåpsmagneter som jag fick




TACK goa Stina för en supermysig stund igår! 






 

     



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards