Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Hanna Boman - 7 mars 2012 21:57

Nu kommer det äntligen lite bilder från helgens konserter, eller en av de två i alla fall!


  

Denna bilden blev tagen i pausen på lördagskvällen: Stina & jag & Stina

 

 

 

Samuel Ljungblahd

 

   

  

 

 

Saxofonist ifrån Bodekull Gospel & Jazz Orchestra

 

 

By Mercy med Bodekull Gospel & Jazz Orchestra och Anna Weister Andersson m fl

 

TACK Göran för att du tog dessa fina bilderna! 

 

Av Hanna Boman - 7 mars 2012 20:48

Jaa, tro't eller ej...men idag har jag varit med i barnkören.

Eller? Nej, jag kom lite senare så satt med en del av barnens föräldrar ute i serveringslokalen och fikade lite. Kul att träffa en del av dem faktiskt, för en av dem har gått på Vedebyskolan tillsammans med mig. Eller ja, hon är året yngre än mig...men jag kände ändå igen henne på nåt sätt och vi pratade lite gamla minnen om lärare och sånt.

Jag kan ju säga det med att jag var lite vikarie för Eva idag, som hade annat för sig. Men jag kommer komma dit fler gånger, fast dock INTE varje vecka.

Utan nästa gång kanske blir om någon vecka igen, får se lite hur andan faller på.

Men rackans vad roligt det var att bara komma dit och träffa lite kända ansikten, utan att ha någon direkt vetskap om det egentligen!










 

Av Hanna Boman - 7 mars 2012 20:35

Återigen en onsdag med bassängträning på sjukhuset, ganska soft idag kan jag väl tycka. Eller?

Nejdå, det funkade bra!

 Var väl inte så många som var där idag, utan det gick bra att simma några längder med mot slutet...vilket jag tycker är skönt.

Gjorde väl programmet rättså bra idag. Börjar nog kunna det där programmet i sömnen snart tror jag, har haft det ganska så länge.

Börjar nog kanske bli dax att fråga sjukgymnsten om ett nytt program. Fast nu kommer ju förstås inte hon vara där på några veckor, men det är säkert bara att säga till arbetsterapeuten som är stand in för Anette.

Jomen, så får det väl kanske bli...hehe!

Det är i alla fall skönt att verkligen vara motiverad till att ta sig dit och bada varje vecka. 

LYCKA på hög nivå, från min sida sett!










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards