Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Hanna Boman - 18 februari 2012 23:15

Tredje deltävlingen är nu avgjord i Melodifestivalen. Jag satt och lyssnade igenom bidragen innan det började och tyckte då att det verkade som ett bra startfält ikväll.

Jovisst var väl startfältet helt okej, men resultatet var ju mindre bra!


  1. Young blood - Young blood
  2. Maria Ben Hajji - I mina drömmar
  3. Mattias Andréasson - Förlåt mig
  4. Love Genaration - Just A Little Bit
  5. Carolina Wallin Pérez - Sanningen
  6. Andreas Johnsson - Love Light
  7. Molly Sandén - Am I Crying ~ direkt till Globen
  8. Björn Ranelid feat Sara Li - Mirakel ~ direkt till Globen

Ja, vad kan man säga om detta resultatet? Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Men hade väl det på känn att Ranelid skulle gå vidare 'baraför att' typ. Usch!

Molly Sandéns bidrag var ju bra, och även Andreas Johnssons. Ja, Love Generations med. Det tyckte jag i alla fall!










Av Hanna Boman - 18 februari 2012 00:10

Ikväll har vi haft Cafékväll i kyrkan, där det först började med att fika på en hel del goa saker som: tosted, brownies, en massa godis, chips, kaffe, the, läsk.

Det var Manuela och Jonna som var fikaansvariga för kvällen.

Mitt intag på fikat var: en toasted, macka, kaffe, brownies med en klick grädde. Gott!

Temat för kvällen var BÖN.

Vi fick två lappar var (en blå & en gul) där det skulle skrivas på den ena ett bönesvar och sen på den andra ett böneämne som man ville skulle tas upp.


En hel del samtal även efter kvällen var slut om böner och annat!


Trevlig kväll helt enkelt, som alltid när det är Cafékväll.  


TACK för en fantastiskt bra kväll!













 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards