Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Hanna Boman - 16 februari 2012 22:39


Denna låten hörde jag på radion imorse innan jag tog mig till jobbet. Sen har jag typ gått och smånynnat på den från och till hela dagen.


Av Hanna Boman - 16 februari 2012 21:56

Kvällens möte på viktväktarna handlade mycket om motivationen, vad man gärna slipper och vad man gärna vill ha mer av vid sin viktminskning.

Det handlade om möjligheterna istället för svårigheterna. Och att se positivt på det man kan göra istället för negativt på det man kan missa. Även att ta in ProPoints-programmet i sitt liv.

Men invägningen kan jag ju skriva nu i alla fall, som gick alldeles lysande denna gången. Och då vill ni väl kanske veta resultatet med, eller?

Jo, det såg ut såhär denna veckan -0,2 kg. Alltså vågen stannade på 60,9 kg.

Bra jobbat Hanna, men kanske inte så jättelysande resultat...men det var ju i alla fall ett minus.




 



Av Hanna Boman - 16 februari 2012 08:16

Skulle ju ha skrivit om det här igår, men i all hast så missade jag att uppdatera. Hm!

Med andra ord så sattes badet igång igår igen, efter cirka fyra månaders uppehåll. Så nu har de fått en ny sjukgymnast till Habiliteringen, som jag kan säga redan nu verkar vara verkligen en jättebra sjukgymnast. Hon tog sig tid till att kolla bromsarna på min Rolle och att de inte funkar sådär bra (mailade till arbetsterapeuten förra veckan om den, men hon var inte närvarande där igår).

Badet då ja: Det gick väl bra, fast vet inte riktigt om jag följde programmet...hehe!

Men det kommer bli en bra termin med badet nu känner jag.





TACK för att det nu äntligen har kommit en bra sjukgymnast!












 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards