Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Nya jeans

Av Hanna Boman - 30 januari 2012 21:57

Alltså, man skulle ju kunna tro att jag är värsta jeansnörden nu. Hmm, för idag köpte jag ju mina tredje paret jeans och samma sak här att det blev två storlekar mindre.

Det är ju faktiskt så att man behöver sammanlagt fyra par jeans egentligen. Så nu är det bara ett par till jeans jag behöver för att vara fulländad just nu i alla fall.

Det är ju definitivt INTE roligt att ta på sig sina gamla megastora jeans längre.

Sen är ju jag en sån som verkligen köper likadana jeans också, för har jag hittat ett par jeans som sitter superbra, då blir det fortsättningsvis samma sort hela vägen, hehe!


När jag skriver såhär nu, så kanske ni kan lista ut vart för någonstans jag har köpt dem med. Jomen precis, på JC. Min jeansaffär no 1.  



 
 
Ingen bild

Tommy

30 januari 2012 22:31

Du gillar o shoppa du. alltid kul med nya kläder ;)

 
swaxu

swaxu

31 januari 2012 20:02

In och checka min underhållande blogg. Anmäl dig även till Veckans blogg, då du (om du vinner) får ta del av alla mina 500 läsare PER DAG! Det går mycket snabbt och är enkelt..
http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/01/29/...06633-veckans-blogg/

:D

http://swaxu.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 23:12

TEMADAG!   Nja, nu så är väl inte jag riktigt vad jag ska skriva om just den här dagen eftersom jag inte åker buss så värst mycket längre. Men då jag åkte buss, så nog hade man väl sina olika favvochaffisar då man satt/stod och väntade på busse...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 21:07

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 12:32

Nu så har den första semifinalen gått av stapeln idag av Vi i femman, där det var Musikugglan klass 5A som mötte sin paralellklass så Musikugglan klass 5B där det var lika spännande denna gången om inte lite mer spännande med tanke på semifinal!   ...

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 20:23

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 18:42

Jamen vuílken fantastisk gudstjänst man har varit på den här söndagen, som började med lovsånger tillsammans med lovsångsteamet!   Den här söndagen så hade vi besök, fast det är väl nu lite fel att säga...när han blivit anställd så var det  Sta...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards