Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Hanna Boman - 26 januari 2012 20:20

Jadå, jag har varit nere hos viktväktarna även denna veckan. Men hjälp vad mycket folk som var där idag, fick ju knappast plats. Jodå, jag fick plats i alla fall.

Ja, anledningen till att det var så pass mycket folk idag var nog för att hon inte hade öppet under kvällstiden 18:30.

Så då kom väl de flesta dit till 16:30 istället. Det var halvlång kö utanför när jag kom in, och fler kom det även under tiden.

Ikväll pratades det om motionen, och vad man kallar vardagsmotion. HeHe, jag sa ju förstås: "Tur oah retur till bussen!"

Hm, för det är ju vardagsmotion för mig. Plus att springa, eller gå på jobbet med...mellan kopieringsrummet och mitt eget kontor t ex (fast det sa jag inte där, hehe).

Jaha, vad sa invägningen idag då? Nja, jag vet inte riktigt om jag vill tala om det. Men okej då, vågen stannade på +0,1 kg.

Och det var väl inte riktigt vad jag hade räknat med, hmm!

Skärpning Hanna, även om det inte var så mycket plus...men ändå!



 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards