Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Hanna Boman - 19 januari 2012 22:31

Just det, viktväktarna har jag ju med hunnit med ikväll...hihi!

Idag pratades det om vad vi hade i våra skåp, som kylskåp/skafferi/frys. Och hur vi ska kunna laga mat på det som finns hemma redan. För just efter jul och nyår, så finns det inte så värst mycket pengar i plånboken. Med andra ord, så handlade det om att "spara" pengar.


Min invägningen för denna veckan var +/-0. Tänkte att det är väl bra att ligga på samma vikt som förra veckan, så varför ändra? Hehe!



   


Av Hanna Boman - 19 januari 2012 22:21

Idag efter jobbet, så träffade jag Josefine nere vid bussarna. Så då tog vi oss upp till Michels mat & sånt, för att äta. Först hade vi tänkt CoffeeHouse, men när vi gick uppför backen utanför KRONAN...så bestämde vi oss för Michels mat & sånt istället, för jag var faktiskt sugen på kebab...fastän det inte blev det, utan en hamburgetallrik istället och det var riktigt gott!

Även om jag nu den senaste tiden har blivit lite anti snabbmat, men nu den här gången var det ju verkligen jättegott!


TACK Josefine för en trevlig stund tillsammans med dig idag!


 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards