Alla inlägg den 11 december 2011

Av Hanna Boman - 11 december 2011 21:34

I eftermiddags hade vi vårat årliga Luciafirande i kyrkan. Började först med en liten sketsch som en del av tonårsgänget höll i. Riktigt roligt!

Annars var det ett tradionellt luciatåg med "lilla" Julia som Lucia och sen var det ju tärnor, stjärngossar, tomte.

Tina & Anders & Manuela & jag stod vid flygeln och förstärkte lite med sången också. Först kände jag bara för att sitta och kolla. Men efter mycket dividerande med tankarna, så var jag med i alla fall och det var ju roligt!

Ett mycket fint luciatåg!


Efteråt var det luciakaffe med lussekatt & pepparkaka & kolasnitt.


           



 

 



Efteråt sen när vi satt och fikade, då kommer Tomten på besök och ger alla barnen en varsin godispåse. Tro't eller ej, men jag fick också en och blev då kallad för "ett stort barn!"


 



  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards