Alla inlägg den 2 december 2011

Av Hanna Boman - 2 december 2011 23:30

Jadå, ikväll på kvällens Tonår så gjorde det ett gäng julgodis. En del var gott, medans annat var väl kanske inte lika gott. Men roligt hade vi i köket minsann!

Nu var det bara lite provsmakning av godiset ikväll, för sen om två veckor så ska det ätas till filmkvällen.  Men eftersom jag inte kommer vara med då, så var det ju bra att det var lite provsmakning nu då. HeHe!  

Av det vi gjorde, var det bl a: knäck, ischoklad, snöbollar, brända mandlar. Gott som tusan ju!

Men hur är det egentligen? Eeeh, äter jag godis...eller inte? Nja, lite händer det väl...men inte ofta! Ska försöka ge mig själv ett nytt godisförbud helt och hållet.

Får bara se när den dagen kommer att infinna sig. Har nog en tanke på när, men tänker inte tala om det här.


Tyvärr så blir det inga bilder på nåt godis, för kameran glömde jag hemma.

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards