Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Hanna Boman - 1 juni 2011 21:50

Återigen en musikalövning för att öva så mycket som möjligt inför söndagens framträdande.

Om jag får säga vad jag tycker, så gick det bra ikväll. Fast det kan bli bättre. Imorgonkväll och på fredag ska det vara extraövningar så att alla repliker och sånt ska sitta. Fast jag kan varken vara med imorgon eller på fredag, men det spelade inte någon större roll...eftersom jag bara ska vara BERÄTTAREN i det hela.












 

Av Hanna Boman - 1 juni 2011 21:34

Oooh, idag slutade jag jobba kl 12...eftersom det är röd dag imorgon. Sen är man ju ledig i hela 5 dagar. Det kommer bli riktigt skönt!

När jag kom in till stan med bussen, så träffade jag en gammal vän (Marie) där. Vi spatserade upp emot BISTRO BORGMÄSTAREN och lunchade ihop där.

Jag åt en supergod HAMBURGETALLRIK med pommes frites till (som kanske inte var de godaste...men ändå).

Åååh, tyvärr glömde jag helt & håller bort att ta en bild på maten, som jag annars brukar vara "expert" på att göra...hihi!!




Men vi hade supertrevligt & detta måste göras om igen, Marie.




TACK för en trevlig stund tillsammans!






/So long

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards