Alla inlägg den 16 april 2011

Av Hanna Boman - 16 april 2011 21:55

Idag har vi haft våran årliga VÅRMARKNAD i kyrkan med lotterier & bröd och kakförsäljning. Sen var det försäljning av en massa goa smörgåsar som KÖTTBULLEMACKA & ÄGGMACKA & OSTMACKA!

Även ett bord med en massa goa WIENERBRÖD & BISKVIER & MANDELMUSSLOR medmera.

Jag hade hand om GODISLOTTERIET för barnen, brukar ha det...för att det är enklast, hihi!!

Sen tidigare idag ställde jag mig och bakade en omgång CHOKLADMUFFINS och det gjorde jag i min muffinsplåt, så det blev 6 stycken stora muffins till försäljningen med då.

Det blev väldigt fina muffins om jag får säga det själv...hehe!!

Det var ju en hel drös av en massa lotterier med, som bl a: OSTLOTTERI & PÅSKGODISLOTTERI & FISKLOTTERI & VILTLOTTERI & BLOMLOTTERI.

Jag hann tyvärr inte köpa så värst många lotter, eftersom jag stod och sålde lotter själv. Men det blev två lotterier som jag köpte av i alla fall, fast dessvärre ingen vinst.


Senare på kvällen var det HELGMÅLSBÖN där RPG-kören var med och sjöng. Skoj att få höra dem och det var minsann ingen liten kör. En del i kören stod och spelade gitarr också samtidigt som en satt vid flygeln och spelade med.




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards