Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Intensiv lördag

Av Hanna Boman - 19 mars 2011 23:26

Nu är snart denna lördag till historien...hihi!!

Jag var uppe ganska tidigt idag, för att hinna baka en sats CHOKLADBOLLAR, sen en runda till CITYHALLEN för att handla till bjudningen senare under dagen.

Efter det var det raka vägen ut till Hässlegården för att lucha hemma hos Lars & Eva. Och där var ju då även Kjell & Lillemor (som annars bor i Tollered). Det var verkligen jättekul att träffa dem igen...några år sedan nu! 

Och där bjöds det på en riktigt god FISKSOPPA och gott bröd till. Sen var det efterrätt som bestod av GLASS & HALLON & MARÄNGER & GRÄDDE & KAFFE

En stund senare vankades det SEMLA & KAFFE, men det avstod jag...jaa, hör & häpna!

Fast det var ju en skål med godis på bordet, som jag åt av emellanåt...hihi!!

Det var ju även min kusin Maria med familj som var där, så då var det lördagsgodis för barnen & självklart för oss vuxna med förstås...hihi!!

Sen var jag hemma cirka en timme innan Mormor & Eivor & Martin & Mamma kom hit. Och då serverade jag KANELKNUTAR (köpta från CITYHALLEN), sen stora CHOKLADMUFFINS & CHOKLADBOLLAR (även dem ganska så stora).

Så hade jag kvar från förra helgen "KLADDKAKA black & white" och då blev det även avsmak för dem av denna goda sockerbomb.


Dagens presenter:

  • PENGAR
  • HALSBAND

Jag är en sådan som inte brukar önska mig så mycket längre, så därför är det ju bäst att ge pengar...hihi!!


Jaa, detta var min intensiva lördag då...som har varit rolig på alla vis!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Torsdag 28 mars 23:23


Nu så har man fått gå in i påskens budskap, med allt vad det innebär med en fin Getsemanestund!                                                                           ...

Av Hanna Boman - Onsdag 27 mars 14:12


När man är som jag var lite igår, då får man ta sig tillbaks till Ortopedtekniska en snabbis även dagen efter! Nä, detta var inte alls bestämt när jag var på plats igår att jag skulle komma tillbaka idag. Men men, jag tog med mig två par skor för l...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 23:38

#melodifestivalen2024   ~~Egentligen ett av de bättre bidragen~~ ...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 22:18


Idag under eftermiddagen så har jag gjort ett besök på Ortopedtekniska för att kolla ut o göra en beställning på nya skor! När det var väldigt mycket snö i vintras, så ville jag ju förstås ha ett par rejäla vinterskor... men eftersom det nu inte är...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 20:34

Johodå, idag på självaste våffeldagen så blev det minsann våffelfika på jobbet! Nu så jobbar ju jag alltid "kvällen" (14-18). Så de som var där tidigare fikade de på våfflor innan jag kom, troligen vid lunchtiden. Sen så då vi som var kvar hela e...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards