Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Hanna Boman - 18 februari 2011 23:25

Nu har ví haft CAFÉKVÄLL i kyrkan, vilket var himla trevligt. Det började ju då med lite fikastund som vanligt, med diverse tilltugg...som bl a var ANANASPAJ med glass, nybakade PIZZABULLAR, MATMUFFINS.

Sen fanns det ju en hel del sorters dryck som KAFFE & THE & LÄSK (COCACOLA/FANTA).

Allt var verkligen supergott, fanns även diverse sorters godis med förstås...fast det åt inte jag något av.

Kvällens program handlade om EVOLUTIONENS GUD, och detta skrevs upp på whiteboardtavlan...hihi:

 

 

 

EVULOTIONENS GUD

  1. Sedelagen
  2. Universell Gud
  3. Universums konstanter
  4. Ateism
  5. Kreatoism
  6. Intilligent design
  7. BioLogos

Efter att Mats hade haft sin så kallade "föreläsning", så blev vi indelade i grupper och då samtalade vi om det här med EVULOTIONENS GUD. Den gruppen som jag hamnade i, hade mycket intressanta diskussioner ( Sofia & Kyra & Anders & Jan ).

Det var roliga diskussioner med andra ord. Sen då efter cirka 20 minuter var det dax att samlas igen och sammanfatta kvällen.

När klockan sedan slog 21, var det dags att dra in till kyrksalen, där det hölls en ANDAKT.

 

TACK för en bra kväll!





/Kram & Godnatt










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards