Alla inlägg den 28 september 2010

Av Hanna Boman - 28 september 2010 22:39

                 

             

          

          

         

     

  

Av Hanna Boman - 28 september 2010 21:13

Idag har jag varit först på Ortopedtekniska för utprovning av nya skor...och det gick bra, brukar väldigt sällan ta så värst lång tid.   Vilket jag kan tycka är skönt, i alla fall just idag...för jag har varit trött idag...hihi!!  


Sen var det dax att ta sig bort till Blodcentralen för att de ville se mitt Hb-värde...och det hade inte höjts något sen jag var där för två veckor sedan och lämnade blod(119 hB).

Konstigt, jag som har tagit alla mina järntabletter (pssst...har sex stycken kvar på den kartan).

Men jag fick en ny omgång järntabletter och sen om jag vill, får jag återkomma för att kolla upp värdet ytterligare en gång. Skönt!! 

För jag vill ju fortsätta att vara blodgivare.

Tänk vad många liv man kan rädda!!

 

 

 

 

 

 

   '

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards